Monday, 28 February 2011

My Girl OST - Sang-eo-reul Sa-rang-han In-eo (HIGH QUALITY)

Imran Ajmain - Selamat Ulang Tahun Sayang (with lyrics)

mengenai bola..adik aku xsuka tgk bola...sama cm aku je!!!

Malam kelmarin adik aku dgr la jiran2 umah aku jerit Yyeeaahhh...Gooooaaaallllllll...apa lagi dia pon mula la bercerita tentang bola kt aku...(mcm la aku ni minat tgk bola)haha..apa lgi dia mula kata2 tanpa segan silu dia ckp kt aku yg dua ari lepas NOGORI SEMBILAN LAWAN DGN SINGAPORE...yg aku lak tanpa sebarang kata aku pon senyum mcm ye2 jela negeri sembilan lwn dgn singapore tu...
Dh lme tu...dia termenung pastu ckp kt aku "angah mne ada negeri sembilan lwn singapore..."singapore tu kn negara..xkn la dia lwn dgn nogori sembilan kita ni ngah..
aku pon xtahan terus tergelak..blh plak aku xperasan....nmpk sgt sme je bodo nye kn..huahaha
sebenarnye dri cni kita tau sape yg tgk bola n sape yg xtgk bola kn..hehehe malu je kalau ada org KAKI BOLA tu dgr aku ngn adik aku ckp cmni..

Sunday, 27 February 2011

Aizat Amdan - Sungai Lui ( HQ Audio )

Sungai Lui -Aizat




Sungai Lui - Aizat (Official Video) HD

Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya
Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya

Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya
Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini

Saturday, 26 February 2011

THIS IS THE FIRST TIME I GET INTO BLOGGER..HEHE

Sebenarnye blog ni byk ajar aku tentang macam2 ragam hidup manusia ni dlm blog...
Diantaranye adalah aku...aku ni dh la baru lgi dlm blog..so byk nk blajar...dulu nk kata aku ni suka blog mmg x la...tp lme tu aku rasa blog ni mcm2 aku leh buat...terutamanye..dlm blog ni mcm2 yg aku leh kongsi dgn si pengikut aku...so enjoy la ye mula membaca blog aku nnt yaa...

Friday, 25 February 2011