Monday 28 February 2011

mengenai bola..adik aku xsuka tgk bola...sama cm aku je!!!

Malam kelmarin adik aku dgr la jiran2 umah aku jerit Yyeeaahhh...Gooooaaaallllllll...apa lagi dia pon mula la bercerita tentang bola kt aku...(mcm la aku ni minat tgk bola)haha..apa lgi dia mula kata2 tanpa segan silu dia ckp kt aku yg dua ari lepas NOGORI SEMBILAN LAWAN DGN SINGAPORE...yg aku lak tanpa sebarang kata aku pon senyum mcm ye2 jela negeri sembilan lwn dgn singapore tu...
Dh lme tu...dia termenung pastu ckp kt aku "angah mne ada negeri sembilan lwn singapore..."singapore tu kn negara..xkn la dia lwn dgn nogori sembilan kita ni ngah..
aku pon xtahan terus tergelak..blh plak aku xperasan....nmpk sgt sme je bodo nye kn..huahaha
sebenarnye dri cni kita tau sape yg tgk bola n sape yg xtgk bola kn..hehehe malu je kalau ada org KAKI BOLA tu dgr aku ngn adik aku ckp cmni..

No comments:

Post a Comment